رژه بزرگ اقتدار نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح امروز سی و یکم شهریور ماه راس ساعت 8 هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس در خیابان ساحلی بندر بوشهر در کنار آب های نیلگون خلیج همیشه فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۳۰۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

رژه بزرگ اقتدار نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این مراسم با حضور فرماندهان نیرو‌های مسلح و مسئولین استانی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم برگزار شد و یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی با اجرای مراسم رژه، گوشه‌ای از توانمندی‌ها و دستاورد‌های دفاعی و امکانات و تجهیزات خود را در حوزه‌های مختلف نظامی به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش گفت: خدا را شاکریم که در سی و نهمین سال روز دفاع مقدس در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و آب‌های ساحلی بوشهر در حالی مراسم رژه را اجرا می‌کنیم که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی دارای اقتدار و عزت بوده و نیرو‌های مسلح مقتدر، مردم خوب و باوفا همراه با مسئولین خدمتگزار اقتدار بی نظیری را در درون و در مقیاس بین المللی خلق نموده اند.

رژه بزرگ اقتدار نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

سردار علی رزمجو اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای پشتیبانی دفاعی قوی، پهناور و گسترده‌ای است که استکبار و استعمار را به زانو درآورده و انرژی و پتانسیل آن‌ها را در مقیاس جهانی بی خاصیت کرده است.

وی تصریح کرد: امسال در اولین روز از هفته دفاع مقدس، کارکنان سلحشور و ولایت مدار در قالب نیروهای مسلح یک بار دیگر بخشی از توان تجهیزاتی و آمادگی دفاع همه جانبه از مرزها و خاکریزهای انقلاب اسلامی را اعلام کرده و آمادگی پاسخگویی بیش تر از گذشته را به دشمنان انقلاب اسلامی نشان می دهنتد.
استاندار بوشهر نیز در این مراسم با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

رژه بزرگ اقتدار نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

عبدالکریم گراوند اظهار کرد: دشمن در سال‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد که امروز قدرت بازدارندگی بی نظیری که کشور ما از آن برخوردار است مدیون رشادت رزمندگان ما در سال‌های دفاع مقدس است.
میزبانی و مسئولیت رژه امسال نیرو‌های مسلح استان بوشهر به عهده سپاه امام صادق علیه السلام این استان بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات