مدارس عسلویه به روی شکوفه های کلاس اولی آغوش گشودند

زنگ روز شکوفه های کلاس اولی صبح امروز با حضور فرماندار،رئیس آموزش و پرورش، اولیاء دانش آموزان و مسئولان محلی در دبستان شهید باهنر شهر عسلویه نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان عسلویه، اسماعیل جبری رئیس آموزش و پرورش عسلویه دراین مراسم سال تحصیلی جدید را به شکوفه های کلاس اول و اولیاء دانش آموزان تبریک گفت و روز شکوفه ها را روز خاطره انگیز وفراموش نشدنی برای دانش آموزان و اولیاء آنان دانست.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه افزود: از تلاش های فرماندارشهرستان ورئیس شورای آموزش و پرورش و اهتمام ایشان که با دلسوزی در جهت رفع مشکلات مدارس ما را یاری کردند تشکر می کنم.

وی همچنین از مساعدت و همراهی شوراها شهرداران، بخشداران و دهیاران مدیران مدارس ،کارکنان اداری و معلمان در پروژه مهر و بازگشایی مدارس قدردانی کرد.

فرماندار عسلویه نیز دراین مراسم روز شکوفه ها را تبریک گفت و ضمن قدردانی از دست اندرکاران این برنامه حضور اولیاء در کنار دانش آموزان نشانه هوشمندی واهتمام آن به سرنوشت فرزندان شان دانست.

یوسفی قبولی دو نفر ازدانش آموزان شهرستان در رشته های پزشکی را موفقیت مهمی برای دانش آموزان و خانواده آنان دانست و افزود ان شاالله با تلاش و برنامه ریزی شاهد رشد کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش و مدارس شهرستان باشیم.

شکوفه های کلاس اول دبستان شهید باهنر با بدرقه مسئولین پا به کلاس درس گذاشتند فرماندار ، مسئولین و اولیاء دقایقی رادرکلاس در کنار دانش آموزان نشستند و در شادی روز اول مدرسه آنان شریک شدند.

ارسال نظرات