خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

درس بزرگ دفاع مقدس دشمن‌شناسی و نداشتن شک و تردید در مورد دشمن است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه درس بزرگ دفاع مقدس دشمن‌شناسی و این است که روی دشمن شک و تردید نداشتیم، گفت: چه می‌شود که امروز در مورد دشمن اصلی خود تردید داریم؟ چرا برخی نگاه‌ها به بیرون است.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۰۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

درس بزرگ دفاع مقدس دشمن‌شناسی و نداشتن شک و تردید در مورد دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دوره آشنایی با معارف دفاع مقدس بسیجیان صنعت نفت استان که در شرکت گاز همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با تأکید بر بازخوانی این مهم اظهار داشت: چند شاخصه بسیار مهم در بازخوانی دفاع مقدس وجود دارد.

وی افزود: اگر بر این باور هستیم که باید گام دوم انقلاب اسلامی را در 40 ساله بعدی محکم برداریم، راهی نداریم جز اینکه از روش‌های رزمندگان دفاع مقدس استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: اولین چیزی که از دفاع مقدس یاد گرفتیم اطاعت‌پذیری بود از فرمانده دسته، گروهان، گردان تا سلسله مراتبی که به حضرت امام(ره) می‌رسید اطاعت محض بود.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ما نیاز به اطاعت درست دارد، ادامه داد: کسانی که بیرون از کشور ما هستند عظمت انقلاب ما را بهتر از ما می‌فهمند؛ مردم یمن، سوریه و لبنان بهتر متوجه می‌شوند که رهبر فرزانه ما چه غوغایی در دنیا به راه انداخته است.

سردار مجیدی ابراز داشت: دومین درس دفاع مقدس، مدیریت جهادی است که به ما کمک می‌کند تا از این مشکلات بگذریم؛ برای کارهای روزانه خود باید به مدیریت جهادی تمسک یابیم.

وی یادآور شد: در دفاع مقدس از فرمانده دسته تا فرمانده لشگر کسی نبود در یک شبانه روز چند ساعت پشت سر هم بخوابد و همه دنبال کار، آموزش و تلاش بودند و امروزه این زنجیره نباید گم شود، اگر می‌خواهیم در اداره، استان و کشور موفق شویم باید حلقه را پیوسته کنیم و از نیروی زیر مجموعه تا مدیرکل برای کار و خدمت وقت بگذارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه سومین درس دفاع مقدس بصیرت بود، تصریح کرد: روی دشمن‌شناسی تردید نداشتیم، امام فرمود دشمن الان ما صدام حسین ، فرامنطقه‌ای اسرائیل و دشمن اصلی، شیطان بزرگ، آمریکا است و در ذهن همه این بود.

وی با بیان اینکه درس بزرگ دفاع مقدس این است که روی دشمن شک و تردید نداشتیم، افزود: چه می‌شود که امروز در مورد دشمن اصلی خود تردید داریم؟ چرا برخی نگاه‌ها به بیرون است چرا برخی دنبال این هستند که دیگران بیایند و مشکل ما را حل کنند.

سردار مجیدی با اشاره به شعار حضرت امام(ره) که آن را از جنگ گرفت و آن این بود که «ما می‌توانیم»، اظهار داشت: این فعل را باید با هم صرف کنیم هر جا که این شعار را عملی کردیم، موفق بودیم.

وی ابراز داشت: بچه‌های ارتش و سپاه با اتکا به این شعار در صنایع فضایی موفق بودند، همچنین یمنی‌ها با دست خالی توانستند از سامانه موشکی پاتریوت که بهترین سلاح برای مقابله با موضع‌ موشکی بوده، عبور کنند که این نشان دهنده اعتقاد به آیه « وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ» است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات