خبرهای داغ:
مسئول زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان همدان خبر داد

بهره‌برداری از خط انتقال آب شرب روستای گل خندان

مسئول زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از بهره‌برداری از خط انتقال آب شرب روستای گل خندان به همت این قرارگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۰۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

بهره برداری از خط انتقال آب شرب روستای گل خندانعلی نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: یکی از پروژه‌هایی که برای استان، سپاه و دستگاه‌های دولتی بسیار افتخارآفرین است انتقال آب شرب ۳  روستای گل خندان، کوی بلاغ و بازران است.

وی گفت: اجرای این پروژه بنا به گفته فرماندار و امام جمعه فامنین در بخش خصوصی ۲ میلیارد تومان با مدت ۸ ماهه بوده که با کمک مردم منطقه و با توکل بر خدا و پشتکار جهادی و شبانه‌روزی پرسنل قرارگاه پیشرفت و آبادانی پروژه با زیر 100 میلیون تومان یعنی یک بیستم مبلغ و فرجه زمانی که داده بودند پروژه به اتمام رسید.

مسئول زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: کاری که متعلق به سپاه بوده انجام شده و انتقال آب تا پای روستا که انجام شده قرار است مخزنی ایجاد شود که قرار است توسط آبفار روستایی انجام شود.

وی افزود: ۴۰ کیلومتر مسافت لوله آب است و ارتفاع نقطه چشمه نسبت به روستا ۲هزار و ۲۰۰ متر ارتفاع دارد و ۴ کیلومتر مسیر صعب العبور دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات