خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: حقیقتا حضور انقلابی مردم خمینی شهر در هر عرصه ای که اراده کرده باشند، منشاء خیر و مایه تعجب و تحسین همگان بوده است.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۳۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، سرهنگ مشیر صدری ضمن تشکر از تلاش گسترده و موثر متولیان راهپیمایی 100 هزار نفری مردم انقلابی خمینی شهر در راهپیمایی عظیم جاماندگان اربعین حسینی اظهار داشت: هر جایی که تفکر انقلابی، روحیه جهادی و حضور و مشارکت مردمی بوده، امور جامعه سامان یافته و کارها به خوبی به نتیجه مطلوب رسیده است.

وی افزود: 8 سال جنگ تحمیلی بواسطه حضور انقلابی و جهادی مردم، مقدس شد و اگر به این اندیشه اسلامی مجال و میدان داده شود، حماسه های مقدس دیگری هم خواهد ساخت، همانطور که همه ساله حماسه عظیم اربعین حسینی با مدیریت و فعالیت انقلابی و جهادی مردم، شکوه پیدا می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر با تشریح عظمت اجتماع جاماندگان اربعین حسینی و نتایج حداکثری آن گفت: با همه عدم همکاری و حتی مخالفت و کارشکنی ها با اجرای این کار ارزشی، با اذعان مسئولان انتظامی و امنیتی، به فضل الهی این حماسه عظیم بدون هرگونه مشکل امنیتی محقق شد و امیدواریم که با همین روحیه، ظرفیت های وسیع و ناشناخته خمینی شهر در مسیر تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی شکوفا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار