خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

فعالیت بیش از ۳۰ گروه جهادی در مناطق مختلف نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بیش از ۳۰ گروه جهادی در مناطق مختلف نهاوند فعالیت دارند و در دهه فجر تعدادی از این واحدها که توسط سپاه احداث و تعمیر شده‌اند به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۲۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

فعالیت بیش از ۳۰ گروه جهادی در مناطق مختلف نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: هرجا که انقلاب نیاز داشته است بسیجیان جان بر کف حضور فعال داشته‌اند و در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: بسیجیان در طول سال‌های بعد از انقلاب همیشه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و در راه اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرده‌اند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند بسیجیان اجازه نخواهند داد تا خدشه‌ای به مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی وارد شود و همیشه آماده هستند.

مختاری با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج امسال در شهرستان نهاوند بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در بحث امدادرسانی و خدمت رسانی بسیجیان همیشه پیشقدم هستند و در شهرستان نهاوند نیز در بحث ساخت خانه‌های مددجویانی که در سیل تخریب شده‌اند بسیجیان کمک زیادی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: بیش از ۳۰ گروه جهادی در مناطق مختلف نهاوند فعالیت دارند و در دهه فجر تعدادی از این واحدها که توسط سپاه احداث و تعمیر شده‌اند به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: در عرصه های جهادی و کارهای فرهنگی و مقابله با جنگ نرم بسیجیان خدمات زیادی انجام داده‌اند.

مختاری اضافه کرد: امروز بسیج به عنوان خار چشم دشمنان با قدرت در عرصه‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

وی در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج افزود: سپاه و بسیج با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی وارد شده است و با هدف ایجاد اشتغال و توجه به تولید داخل تسهیلات را به جوانان جویای کار ارائه می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج نشان از آینده‌نگری ایشان برای انقلاب اسلامی است که امروز می‌بینیم بسیج منشأ خدمات بزرگی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار