خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

طلافروشان ملایر از شریف‌ترین اصناف ملایر هستند

فرماندار ویژه شهرستان ملایر صنف طلافروشان ملایر از شریف‌ترین اصناف ملایر هستند، گفت: عمده مشکل اعضای اتحادیه طلا و جواهر به موضوع مالیات بر ارزش افزوده طلافروشان مربوط می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۰۲۹۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹

طلافروشان ملایر از شریف‌ترین اصناف ملایر هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت اله ولدی در دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر ملایر با اشاره به اهمیت ویژه دولت تدبیر و امید و دغدغه‌ استاندار همدان، بر رفع مشکلات و کاستی‌های اتحادیه‌های صنفی اظهار داشت: فرمانداری ملایر مسائل و مشکلات اتحادیه صنف طلا و جواهر را از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه صنف طلافروشان ملایر از شریف‌ترین اصناف ملایر هستند، گفت: عمده مشکل اعضای اتحادیه طلا و جواهر به موضوع مالیات بر ارزش افزوده طلافروشان مربوط می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال‌های گذشته در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و دولت نیز ملزم به اجرای آن است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در جلسه‌ای با محوریت هماهنگی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، اداره دارایی و مالیات و حضور اعضای اتحادیه طلا فروشان مشکلات و موانع موجود را رفع کنیم.

 ولدی با بیان اینکه پرداخت مالیات کمک به نظام اقتصادی کشور است، بیان کرد: شفاف‌سازی و پرکردن صحیح اظهارنامه مالیاتی، در وهله اول کمک به شخص فروشنده در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

وی‌ ادامه داد: در صدور جواز کسب و کار باید قانون و ضوابط صدور پروانه کاملا رعایت شده تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه ما در جایگاه خادمی مردم هستیم و از حقوق قانونی مردم کوتاه نخواهیم آمد، گفت: در حمایت از اصناف و اتحادیه‌ها نیز طبق مرّ قانون عمل خواهیم کرد و شما نیز سعی کنید حق‌الناس را سرلوحه کار خود قرار دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات