خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

ریشه بیشتر مشکلات کشور عدم اطاعت از رهبری است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ریشه بیشتر مشکلات کنونی کشور عدم اطاعت از رهبری در بعضی از زمینه‌ها است.
کد خبر: ۹۲۰۰۹۷۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

ریشه بیشتر مشکلات کشور عدم اطاعت از رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فامنین که با حضور مسئولین ادارات و اقشار مردم در فامنین برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ بهادری فرمانده سابق سپاه ناحیه فامنین دوران فرماندهی ایشان به عنوان نقطه عطفی در اتحاد وهمدلی در بین مسئولین این شهرستان با سپاه یاد کرد، اظهار داشت: وی فردی ولایی و دارای روحیه انقلابی و جهادی است.

وی افزود: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران سپری شده وهم اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و علت حساسیت آن اقتدار نظام مقدس اسلامی با وجود همه فتنه‌ها و دشمنی‌های نظام استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان علت سرافرازی نظام جمهوری اسلامی رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری خواند و تصریح کرد: نمونه‌های از تدابیر ولایت ولی فقیه در طول 40 سال گذشته نامه امام خمینی(ره) به گورباچوف در خصوص نظام کمونیسیتی وفروپاشی شوروی بود که به واقعیت منجر شد و همچنین تذکر سال گذشته رهبری در خصوص نقشه‌های دشمن برای امسال که به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه ریشه بیشتر مشکلات کنونی کشور عدم اطاعت از رهبری در بعضی از زمینه‌ها است، گفت: چون در مسائل نظامی گوش به فرمان رهبری بودیم با وجود تمام تحریم‌ها در این زمینه جزء قدرت‌های نظامی بوده‌ایم اما چون در مسائل اقتصادی گوش به رهنمودهای ایشان نداده‌ایم دچار مشکلات اقتصادی هستیم.

سردار مجیدی ابراز داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس ملاک انتخاب نمایندگان باید تبعیت‌پذیری از رهبری و انتخاب افراد دارای روحیه انقلابی‌گری باشد تا بتوان مشکلات جامعه را حل کرد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ «حسن بهادری یکتا» تقدیر به عمل آمد و سرهنگ «روح الله حسینی شاخص» به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه فامنین منصوب شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات