خبرهای داغ:
یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس:

جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به نوعی دانشگاه انقلاب بود

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به نوعی دانشگاه انقلاب بود و نیروهایی داشت مانند علی چیت‌سازیان که مربی و استاد بودند.
کد خبر: ۹۲۱۴۱۱۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به نوعی دانشگاه انقلاب بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی اکبر امیرپور در آئین رونمایی از کتاب هفتاد و دومین غواص، اظهار داشت: پیروزی دوم انقلاب اسلامی شروع جنگ تحمیلی بود.

وی با بیان اینکه جوانانی که انقلاب کردند باید در دانشگاه دیگری پرورش داده می‌شدند، افزود: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به نوعی دانشگاه انقلاب بود همچنانکه امام(ره) فرمود «جبهه دانشگاه است» و نیروهایی داشت مانند علی چیت‌سازیان که مربی و استاد بودند.

این یادگار دوران دفاع مقدس ابراز داشت: امروز اگر محور مقاومت با تمام حلاوت پیش می‌رود و هر روز زیباتر می‌شود برای این است که در جنگ مدلی ارائه کردیم که هیچ‌کس تا آن روز انجام نداد.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس یکی از الطاف خفیه الهی بود که امام(ره) از آن رونمایی کرد؛ مدلی که جوانان در آن بدون امکانات و با دست خالی جنگیدند.

امیرپور با بیان اینکه «حاج قاسم سلیمانی» پیشانی جنگ بود و این مدل جنگ است، گفت: کریم مطهری فقط خودش غواص بود ابزار خاصی نداشت، کربلای ۴ جنگ متفاوتی بود، چراکه جنگیدن در اروند کار غیرممکنی بود.

وی ابراز داشت: غربت و مظلومیت دست به دست هم داد و دانشگاهی درست شد که انسان‌ها را تربیت کند، فردی که دارای امکانات کامل است امکان ندارد با سختی پرورش یابد چراکه افراد در سختی پرورش می‌یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار