خبرهای داغ:
فاطمه جهانبخش
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین
حجت الاسلام شجاعی مهر گفت:رزمایش کمک مومنانه اقتدا کردن به مولایمان و زنده کردن سنت اهل بیت است و می تواند برکات ماندگاری در تاریخ میهن اسلامیمان داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۱۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹

حجت الاسلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون آغاز مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی در رزمایش کمک مومنانه اذعان کرد: از القاب امام حسن (ع) کریم بودن آن امام معصوم است که سبب افتخار ما بوده که به عنوان پیروان آن حضرت بتوانیم قدمی شبیه به آموزه ایشان برداریم.

 

وی ادامه داد: مردم ما در این ایام با توجه به ندای مقام معظم رهبری و با الگو گرفتن از سنت های حسنه اسلام در شرایطی که بیماری کرونا به بخش قابل توجهی از جامعه ضربه زده است به یاری هم شتافته اند تا بتوانند گره ای از کار هم بگشایند.

 

حجت الاسلام شجاعی مهر تبیین کرد: رزمایش کمک مومنانه اقتدا کردن به مولایمان و زنده کردن سنت اهل بیت(ع) است و می تواند برکات ماندگاری در تاریخ میهن اسلامیمان داشته باشد.

 

وی گفت: وجود امام حسن(ع) کانون کرامت، صبر و مردم داری است و اخلاق ایشان موجب می شد که حتی دشمنانشان نیز جذب این خصوصیات شوند. ایشان در طول زندگی خود سه بار تمام اموال خود را بخشیدند و امروز با شرایط ویژه ای که پیش آمده ما به عنوان شیعیان حضرتش باید به ایشان اقتدا کنیم.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قزوین در ادامه این گفتگو با اشاره به اقدامات خاص امام حسن(ع) در برابر دشمنان دین و اسلام بیان کرد: امام دوم شیعیان جهان همان طور که در کتاب انسان ۲۵۰ ساله هم ذکر شده شرایط ویژه زمان خود را بسیار درخشان مدیریت کردند و صلح ایشان با معاویه یکی از شجاعانه ترین اقدامات در طول تاریخ می باشد، چنان که باتوجه به تاریخ  مانندی ندارد چرا که دشمنانشان را رسوا کرد و نشان داد که آنها بر هیچ عهدی پایبند نیستند.

 

حجت الاسلام شجاعی مهر در بخش پایانی این گفت و گو یاد آور شد: صلح امام حسن مقدمه قیام امام حسین(ع) در برابر ستمکاران در همه زمان ها است‌‌. در زمان ایشان مردم بصیرتی نسبت به ولی خود نداشتند و با این حال امام حسن(ع) با اقدامات خود مانع از خاموش شدن فروغ اسلام ناب گردیدند.

 

۱۰۰۴/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها