خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

آغاز طرح ساماندهی و رفع سدمعبر وانت بارها در اسدآباد

شهردار اسدآباد از آغاز طرح ساماندهی و رفع سدمعبر وانت بارها از سطح شهر اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۲۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

آغاز طرح ساماندهی و رفع سدمعبر وانت بارها در اسدآبادعلیرضا فعله‌گری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از آغاز طرح ساماندهی و رفع سدمعبر وانت بارها از سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای رسالت کاری، مطالبات شهروندان، کاهش حجم ترافیک، ایجاد نظم، ارائه خدمات شهری، جلوگیری از آلودگی محیط و مشکلات بهداشتی با همکاری و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع قضایی، نیروهای انتظامی و پلیس راهور طرح ساماندهی سدمعبر وانت بارها توسط شهرداری از روز چهارشنبه 4 تیر ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه نقطه از شهر زمینی را در نظر گرفته‌ایم تا وانت بارها در آن نقاط استقرار یابند، افزود: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد آغاز به کار بحث فروش میوه توسط وانت بارها در زمین‌های اختصاص یافته توسط شهرداری باشیم.

شهردار اسدآباد گفت: محل‌های مشخص شده خیابان 15 خرداد، ساختمان جهاد سابق،خیابان صاحب الزمان غربی، خیابان پاسداران، کوچه آموزش و پرورش قدیم و مسکن مهر، پشت ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: میوه فروشان برای ثبت نام و ساماندهی می‌توانند از امروز 3 تیر ماه به واحد خدمات شهری شهرداری اسدآباد واقع در ساختمان خدمات شهری، بلوار۲۲ بهمن (ترمینال قدیم) مراجعه کنند.

فعله‌گری بیان کرد: با افرادی که برای ثبت نام و معرفی خود به واحد خدمات شهری مراجعه نکرده‌اند و اقدام به میوه‌فروشی در سطح شهر کنند توسط مراجع قضایی و انتظامی با آنها برخورد، جریمه وخودروی آنها به پارکینگ هدایت خواهد شد.

وی اضافه کرد: از مردم عزیز و فهیم شهر اسدآباد درخواست می‌کنیم که با خرید میوه از بازارچه‌ها و مغازه‌های میوه‌فروشی معتبر سطح شهر، به اجرای این طرح کمک کنند، چراکه ساماندهی و اجرای این بازارچه‌ها علاوه بر اینکه به سیما و منظر شهری کمک می‌کند، امنیت خرید سالم در فضای مطلوب برای شهروندان را فراهم کرده و در نهایت به اشتغال پایدار و با شخصیت و هویت مناسب برای رانندگان وانت کمک خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات