خبرهای داغ:

دیدار مسئولان شاهرود با اعضای اتاق اصناف این شهر+ عکس

مسئول دفتر آستان قدس رضوی، مسئول دبیرخانه‌ ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود و فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی با اتاق اصناف این شهرستان به مناسبت روز اصناف دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۵۱۱۲۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
دیدار مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود با اتاق اصناف+ تصاویربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول دفتر آستان قدس رضوی و مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با اتاق اصناف این شهرستان به مناسبت روز اصناف دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که با حضور فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی در اتاق اصناف شاهرود انجام شد، مسئولین حاضر ضمن تبریک روز ملی اصناف بر توجه به اصناف به عنوان جهادگران عرصه خدمت رسانی به مردم تاکید کردند.
مرتضی احمدیان مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود با تاکید بر همکاری این دفتر و اتاق اصناف در راستای خدمت رسانی به مردم بویژه محرومین از همکاری اتاق اصناف با این نهاد تشکر کرد و بر هم افزایی بیشتر تاکید کرد.
سیدمحمود حسینی معاونت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود نیز از تعامل اتاق اصناف با این ستاد در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تشکر و بر تعامل و همکاری بیشتر تصریح نمود.
سید مهدی میرحسنی فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی نیز با تاکید بر توجه به اصناف و بازاریان در این وضعیت اقتصادی کرونا گزارشی از اقدامات این حوزه ارائه و از پشتیبانی اتاق اصناف در راستای برنامه‌های بسیج تشکر نمود و بر تعامل و همکاری بیش از پیش تاکید کرد.
در این نشست اعضا اتاق اصناف شاهرود نیز با تشکر از توجه مسئولان بر توجه به اصناف تاکید کردند و گزارشی از اقدامات این اتاق ارائه کردند.
لازم به ذکر است اول تیرماه به عنوان روز ملی اصناف در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار