خبرهای داغ:

عفاف و حجاب مستلزم فرهنگ اسلامی و فاطمی است

رئیس ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان آرادان گفت: عفاف و حجاب مستلزم فرهنگ اسلامی و فاطمی است و همواره پیوستگی بین این ۲ مقوله وجود دارد،  اگر می‌خواهیم به پوشش مناسب و استحکام خانواده برسیم باید به فرهنگ فاطمی رجوع کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۷۹۳۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام شریفی نیا امام جمعه و ریاست ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان آرادان، در جمع تعدادی از بانوان بسیجی شهرستان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب به تجمع اعتراضی مردم مشهد در ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ خورشیدی،  در مسجد گوهرشاد به دنبال ممنوعیت حجاب و سیاست‌های تغییر لباس از سوی حکومت رضاخانی اشاره کرد و افزود:  ۲۲ تیرماه با عنوان «حیا، عفت و تحکیم خانواده و فرهنگ فاطمی نام‌گذاری» شده است.
وی اضافه کرد: بانوان و دختران جامعه برای زندگی آینده و جایگاه ارزشی خود تلاش کنند و با بهره‌گیری از زندگانی حضرت زهرا (س)، زنان انقلابی و اسلامی باشند.
رئیس ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر شهرستان آرادان اظهار کرد: عفاف و حجاب مستلزم فرهنگ اسلامی و فاطمی است و همواره پیوستگی بین این ۲ مقوله وجود دارد،  اگر می‌خواهیم به پوشش مناسب و استحکام خانواده برسیم باید به فرهنگ فاطمی رجوع کنیم.
امام جمعه آرادان بیان کرد: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اعتقاد دینی در ایران اسلامی مطرح است و بانوان بدانند که برای رسیدن به تعالی باید این ۲ ویژگی را در خود ارتقا بدهند.
در ادامه این جلسه، از بانوان فعال در عرصه ورزش و جوانان شهرستان آرادان توسط حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا امام جمعه و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آرادن و ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف تجلیل بعمل آمد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار