خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج خواهران زکیه،

ایجاد کارگاه تولیدی در روستای میقان شاهرود با اشتغالزایی ۱۱ نفر در بانوان

کارگاه تولید ماسک در روستای میقان به همت دهیاری و پایگاه بسیج خواهران زمینه حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول سپاه شاهرود تاکنون برای ۱۱ نفر اشتغالزایی کرده است و در آینده در راستای تولید لباس قدم برخواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۵۹۹۳۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
ایجاد کارگاه تولیدی در روستای میقان شاهرود با اشتغالزایی ۱۱ نفر در بانوانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارگاه تولیدی ماسک به همت پایگاه زکیه حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول سپاه ناحیه شاهرود در روستای میقان راه اندازی شده است.
فرمانده این حوزه بسیج در خصوص فعالیت‌های این کارگاه اظهار کرد: این کارگاه فعلا تولید ماسک دارد و در ادامه قرار است با تولید لباس و همکاری باتولیدی‌های بزرگ ادامه پیدا کند.
وی افزود: این کارگاه باهمت دهیاروفرمانده پایگاه بسیج خواهران روستای میقان ایجاد و قرار این برای خاتم‌های فعال در این کارگاه وام ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه برای خریدچرخ صنعتی دریافت شود که از وام‌های اشتغالزایی کمیته امداد است.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول با بیان اینکه ۱۱ نفر اکنون در این کارگاه مشغول فعالیت هستند گفت: افرادی که در راستای تهیه وام پرونده سازی کرده اند و چرخ خیاطی صنعتی تهیه می‌کنند سه سال تعهد فعالیت در کارگاه را دارند.
وی این فعالیت‌ها را در راستای سال جهش تولید و حمایت بسیج از تولید و اشتغال بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار