خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف ۴۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۴۹ دستگاه ماینر خارجی استخراج ارز دیجیتال با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و مسئولین اداره برق در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۳۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
کشف ۴۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان سرهنگ محمدباقر سلگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای دریافت گزارشاتی مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های ماینر برای استخراج ارز در نقاط مختلف شهر ملایر مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و هماهنگی با دستگاه قضائی، طی اجرای سه طرح ضربتی توسط مامورین این یگان از یک باب مغازه تعداد ۱۹ دستگاه، از یک گاوداری تعداد ۱۲ دستگاه و از یک واحد صنفی دیگر ۱۸ دستگاه در مجموع به تعداد ۴۹ دستگاه ماینر کشف و ضبط شد و با تشکیل پرونده هر سه متهم نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ضمن تشکر از همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان ملایر تصریح کرد: پلیس و دستگاه‌های امنیتی با اشرافیت اطلاعاتی و رصد افراد فرصت طلب مانع بروز هر نوع اقدامات غیرقانونی خواهند شد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود تا در صورت رویت هر نوع اقدام و رفتار مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات