خبرهای داغ:

توزیع میوه، آبمیوه و بسته‌های فرهنگی بین خانواده‌های مبتلا به کرونا شاهرود

به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، بسته‌های میوه، آبمیوه طبیعی و بسته‌های فرهنگی بین خانواده‌های نیازمند و مبتلا به کرونا توزیع گردید.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۶۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
توزیع میوه، آبمیوه و بسته‌های فرهنگی بین خانواده‌های مبتلا به کرونا شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از توزیع بسته‌های میوه، آبمیوه طبیعی و بسته‌های فرهنگی بین خانواده‌های نیازمند و مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: قرار است این فرایند که از طریق مرکز خیریه بین الحرمین انجام می‌شود تا پایان اپیدمی کرونا ادامه داشته باشد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: از اوایل اسفند ماه با هدف اجرای پویش‌های مردمی و طرح باران همدلی، برنامه‌هایی مانند پخش لوازم بهداشتی، اهداء و توزیع نوشت افزار، ضدعفونی معابر پرتردد، محیط‌های بیمارستانی و منازل دارای بیمار کرونایی، پخت و توزیع غذای نذری، توزیع نان و مایحتاج ضروری خانواده‌ها، اهدای خون، بسته بندی و توزیع هدایای مردمی و آبمیوه طبیعی، توزیع اقلام بهداشتی و ارزاق میان خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند یا توزیع رایگان ماسک و دستکش، بسته‌های خیریه غذایی و بهداشتی، راه اندازی مرکز مشاوره کرونا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و... در برخی از مناطق استان شکل گرفت.
وی ادامه داد:، اما در این برهه خاص که موضوع شیوع ویروس کرونا به عنوان یک مشکل سراسری در سطح کشور مطرح شده، متوجه شدیم که تعداد زیاد‌ی از عزیزان ما مبتلا به کروناگردیده، ضمن اینکه عده‌ای نیز به واسطه شغل خود در معرض این ویروس قرار دارند و سلامتی آن‌ها در خطر است، به همین دلیل با مشارکت خیرین محترم موسسه، اقدام به تهیه میوه و گرفتن آب میوه تازه از جمله آب پرتقال و آب هویج و آب انار برای این خانواده‌ها نمودیم که این کار با حمایت‌های مردم و خیرین همچنان ادامه خواهد داشت.
ابراهیمی تصریح کرد: از خیرین درخواست داریم در صورتی که مایل باشند می‌توانند در این طرح با ما مشارکت داشته باشند تا این بیماری را شکست دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار