خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کبودراهنگ:

خانواده‌های شهدا راهنما و هادی همه ما در جامعه هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کبودراهنگ با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خانواده‌های شهدا چشم‌ و چراغ ملت هستند، گفت: این خانواده‌ها راهنما و هادی همه ما در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۱۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

خانواده‌های شهدا راهنما و هادی همه ما در جامعه هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین سپاه ناحیه کبودراهنگ با خانواده شهیدان حاجی‌ئی، ضیایی و حضرتی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کبودراهنگ در این دیدار با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خانواده‌های شهدا چشم‌ و چراغ ملت هستند، گفت: این خانواده‌ها راهنما و هادی همه ما در جامعه هستند.

حجت‌الاسلام گودرزی افزود: آحاد جامعه با الگوبرداری از سیره و منش خانواده‌های شهدا می‌توانند در زندگی فردی و اجتماعی خود موفق بوده و همچنین اهداف و آرمان‌های شهیدان را به‌خوبی در جامعه پیاده کنند.

وی افزود: اگر امروز در جامعه آرامش و امنیت احساس می‌شود به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس است و ما هرگز فداکاری‌های آن‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: خدا را بسیار سپاسگزاریم که توفیق عنایت کرد تا با جمعی از خدمتگزاران به مردم در محضر خانواده‌های عزیز شهدا باشیم، هدف از دیدار با خانواده شهدا زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و کسب انرژی به‌منظور خدمت بیشتر به مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات