خبرهای داغ:

دانشجو تلفیقی از علم، حقیقت‌جویی و بینشی آگاهانه است

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۰۱۳۸۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
دانشجو تلفیقی از علم، حقیقت‌جویی و بینشی آگاهانه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دانشجو تلفیقی از علم، حقیقت‌جویی و بینشی آگاهانه است که از مسیر عقلانیت برای توسعه و آرامش کشور و نظام مقدس جمهورى اسلامى گام برمی‌دارد و در هر جا که نادرستی و ناراستی ببیند با قلم بصیرت و علم خود، خط بطلان بر آن می‌کشد. در حقیقت ١٦ آذرماه تابلوی زیبایی از ظلم‌ستیزی است که به دست دانشجویان آگاه و باایمان ایران اسلامی ترسیم شد تا نشان دهد که این ملت به ویژه جوانان غیور آن همواره سدی بزرگ در برابر استبداد، زیاده‌خواهی‌ها و نفوذ استکباری مستکبران هستند.
در شرایط حساسی که ایران اسلامی در آماج فشار‌های اقتصادی، تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان قرار دارد، دانشجویان در خط مقدم جبهه توسعه همه جانبه کشور بوده و کشور عزیزمان ایران، بیش از هر زمان دیگری، به تحرک و پویایی دانشگاه و دانشجویان فرهیخته نیاز دارد که با کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت، زمینه رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را فراهم نماید.
اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو و تبریک این روز به همه دانشجویان همیشه سربلند کشورمان به ویژه دانشجویان هوشیار و مطالبه‌گر شهرستان‌های شاهرود و میامی، پویایی و پیشرفت روزافزون این عزیزان را از خدای متعال مسئلت می‌نمایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار