خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد

اجرای طرح سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در استان همدان

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) گفت: باکمک ظرفیت های بسیج در استان همدان طرح سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۳۰۲۶۵۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

اجرای طرح سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در استان همدانعلی اکبر کریم‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بسیج یک حرکت خودجوش و مردمی است که می‌تواند در زمینه‌های مختلف بازوی توانمند کشور باشد و امید را در جامعه افزایش دهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیج گفت: بسیجیان در دوران‌های سخت امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و توانسته‌اند در گام‌های موثری در راستای پیشبرد اهداف متعالی کشور بردارند که از جمله آن به مشارکت بسیجیان در طرح ریشه‌کن کردن فلج اطفال اشاره کرد.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ادامه ضمن تشریح این طرح گفت: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر مبنای فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر ورود همه جانبه و توانمند بسیج به عرصه مقابله و مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا شکل گرفت.

وی بیان کرد: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر مبنای تغییر در راهبرد مقابله با این ویروس منحوس است به طوری که رویکرد تهاجم به چرخه انتقال ویروس کرونا به جای دفاع در برابر عوارض آن را در دستور کار دارد.

کریم‌پور افزود: در این طرح بسیجیان با مراجعه به درب خانه‌های افراد مشکوک به بیماری، از آنان آزمایشات لازم را گرفته و در صورت مثبت بودن آزمایش، فرد مورد نظر به مراکز پزشکی معرفی می‌شوند.

وی گفت: بسیجیان عزیز نیز در راستای بهبود افراد بیمار، خدماتی مانند تهیه مایحتاج خانواده های آنان را بر عهده می‌گیرند.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در پایان گفت: بسیج همواره یاریگر و کمک رسان عرصه‌های مختلف بوده و هست که با توجه به ظرفیت های بالقوه ای که به آن اشاره شد می تواند با همکاری وزارت بهداشت و سایر نهادهای مرتبط در این طرح موفق باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار