خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

راه‌اندازی ۸۰ سالن ورزشی توسط سپاه در استان همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ۸۰ سالن ورزشی را طی ۵ سال راه‌اندازی کردیم و از لحاظ امکانات می‌توانیم در کنار کشتی استان باشیم.
کد خبر: ۹۳۰۴۰۰۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
راه‌اندازی ۸۰ سالن ورزشی توسط سپاه در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رئیس فدراسیون کشتی با حضور در سپاه انصار الحسین (ع) با سردار مظاهر مجیدی دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این دیدار گفت: همدان پیشینه قوی با نفسی پاک در کشتی دارد و نیازمند توجه مسئولین کشور به کشتی این استان هستیم.

سردار مظاهر مجیدی ادامه داد: ۸۰ سالن ورزشی را طی ۵ سال راه‌اندازی کردیم و از لحاظ امکانات می‌توانیم در کنار کشتی استان باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی نیز گفت: نقش بسیج و سپاه در گسترش ورزش اصیل و ریشه‌دار کشتی می‌تواند چشمگیر باشد.

علیرضا دبیر ادامه داد: بنا داریم جام سردار سلیمانی را به میزبانی استان همدان برگزار کنیم و سپاه استان می‌تواند کمک‌های بسیاری در امر برگزاری این جام به فدراسیون و هیأت کشتی استان کند.

یاری رئیس هیأت کشتی استان همدان نیز تصریح کرد: ما مسابقات خود را پس از رفع ویروس کرونا با نام شهدا مزین می‌کنیم و می‌خواهیم که یک جام در سطح کشوری را به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به میزبانی استان برگزار کنیم.

کرمی مسئول تربیت بدنی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان نیز با اشاره به اینکه باید جایگاه مناطق محروم را در کشتی در اولویت قرار دهیم، گفت: آمادگی حمایت کامل از کشتی استان را داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات