خبرهای داغ:

اجرای برنامه‌های متنوع، اثرگذار و متناسب با دهه فجر در دستگاه‌های اجرایی شاهرود

شاهرود_ سرپرست فرمانداری شاهرود گفت: برنامه‌های متنوع، اثرگذار و متناسب با دهه فجر در تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۰۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
اجرای برنامه‌های متنوع، اثرگذار و متناسب با دهه فجر در دستگاه‌های اجرایی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با تبیین برنامه‌های دهه فجر در سطح دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گفت: اجرای برنامه‌های متنوع، اثرگذار و متناسب با دهه فجر در تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیش بینی شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با بیان اینکه تولید محتوا در برنامه‌های دهه فجر در دستور کار است، افزود: مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اقدامی جهادی باید برنامه‌های مشخص تری برای پاسخ گویی به مطالبات مردم ارائه کنند.
وی ادامه داد: طرح‌های دهه فجر به صورت متمرکز در یکی از روز‌های این دهه با حضور مسوولان استانی افتتاح خواهند شد.
میزبانی فیلم‌های جشنواره فجر در شاهرود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم گفت: برای نخستین بار شهرستان شاهرود میزبان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر شده است.
رضا مهدیان با اشاره به اینکه در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا شهرستان فیلم‌های جشنواره پخش می‌شود، افزود: نمایش این فیلم‌ها با یک سوم ظرفیت سینما انجام خواهد شد که امیدواریم استقبال خوبی از طرف شهروندان صورت گیرد.
در این نشست درباره چگونگی اجرای برنامه‌های دهه فجر، برگزاری پیش کنگره یادبود آیت الله شاهرودی، برنامه‌های ولادت حضرت فاطمه (س) و همچنین مسایل مرتبط با روز مادر و ساماندهی مراکز بومگردی و تفریحی از لحاظ فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار