خبرهای داغ:

نواحتن زنگ انقلاب و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ در اولین روز از دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود در دبیرستان الزهرا (س) نواخته و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۲۰۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت اولین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام راحل به میهن در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷، زنگ انقلاب با حضور امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود و مسئولین نظامی و انتظامی و ادارات در دبیرستان دخترانه الزهرا (س) شاهرود نواخته شد.
در این مراسم که مسئولین آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، جانشین سپاه ناحیه شاهرود نیز حضور داشتند، اجرای پرچم و احترام به شهدا و دکلمه خوانی و قرائت قرآن برگزار و ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا بر تداوم مسیر انقلاب تاکید کرد و گفت: دانش آموزان ما امروز باید با تحصیل علم و دانش در کنار معرفت و بصیرت قله‌های علمی را درنوردیده و به فرمود: ه امام راحل پرچم اسلام ناب را بر قلل مرتفع دنبا به اهتزاز درآورند.
همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت بسیج دانش آموزی کوثر و طرح امیدان امروز یاوران فردا در قالب ارائه محصولات خانگی افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار