خبرهای داغ:

رژه موتور سواران به مناسبت ۱۲ بهمن در نهاوند برگزار شد

نهاوند- رژه موتور سواران، همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور در شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
رژه موتور سواران به مناسبت ۱۲ بهمن در نهاوند برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، رژه موتور سواران، همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور با حضور مسئولان در شهرستان نهاوند برگزار شد.

در این آیین بیش از ۳۰ موتورسوار با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، تصاویر مبارک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از اداره ورزش حرکت کرده و در سطح شهر به اجرای نمایش پرداختند.

در این مراسم، تعدادی موتورسوار از نیرو‌های انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان بسیج و برخی از موتورسواران مردمی با حرکات نمایشی خود سالگرد ورود تاریخی حضرت امام را به میهن گرامی داشتند.

در پایان موتورسواران شرکت کننده در این آئین، با نثار گل به مقام شامخ شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در این آیین در جمع موتور سواران اظهار داشت: باید برنامه‌های دهه فجر را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم زیرا ما مدافعان انقلاب اسلامی هستیم و باید تلاش کنیم که این انقلاب را برای همیشه زنده نگه داریم.

حمیدرضا درویشی افزود: دهه فجر، دهه حماسه‌آفرینی و اعتقاد راسخ ملت ایران به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات