خبرهای داغ:

افتتاح همزمان ۷۷ پروژه اقتصادی و عمرانی با اشتغالزایی ۴۴۰ نفر با حضور استاندار در شاهرود

شاهرود_سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود گفت: در دهه فجر امسال مجموعا ۷۷ پروژه در حوزه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۲۱۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۴۴۰ نفر با حضور استاندار سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۲۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
افتتاح همزمان ۷۷ پروژه اقتصادی و عمرانی با اشتغالزایی ۴۴۰ نفر با حضور استاندار در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی، در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در ایام الله دهه فجر ۱۳۹۹ با حضور، استاندار سمنان در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و خیرمقدمو به استاندار سمنان و همراهان ایشان اظهار کرد: در دهه فجر امسال مجموعا ۷۷ پروژه در حوزه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۲۱۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۴۴۰ نفر افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه در دهه فجر ۱۳۹۹ پروژه‌های مختلفی با پیش بینی اعتبار ۲۳۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد گفت: به جهت نظارت عالیه حوزه عمرانی فرمانداری شهرستان شاهرود، درخواست داریم تا شناسنامه موافقتنامه پروژه‌های کلنگ زنی شده در ایام الله دهه فجر در اختیار فرمانداری قرار گرفته تا ضمن پیگیری روند احداث پروژه‌ها در تامین منابع مشارکتی پروژه‌ها نیز تلاش بیشتری نماییم.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود افزود: قسمت اعظمی از پروژه‌های افتتاح شده ایام الله دهه فجر در شهرستان شاهرود متعلق به بخش خصوصی و در حوزه اقتصادی است.
در این مراسم که استاندار سمنان و برخی مسئولین استانی و شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان حضور داشتند،پروژه ها بصورت همزمان افتتاح شد.
افتتاح همزمان ۷۷ پروژه اقتصادی و عمرانی با اشتغالزایی ۴۴۰ نفر با حضور استاندار در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار