خبرهای داغ:

پیام نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس در پی شهادت جستجوگر نور حاجی قاسمی

شاهرود_نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در پیامی عروج جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۰۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
پیام نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس در پی شهادت جستجوگر نور حاجی قاسمیبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اصغر خانی نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در پیامی عروج جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و جانبازان با اخلاصی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.
وصل عاشقانه و شهادت پرافتخار رزمنده دلاور، جانباز سرافراز و مدافع شجاع حریم اهل البیت، شهید حاج محمود حاجی قاسمی تسلیت و تهنیت باد که الحق شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.
اینجانب شهادت این جستجوگر نور و محب ولایت و رهبری را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز شهرستان شاهرود خاصه خطه شهیدپرور بسطام، خانواده گرامی و همرزمان آن شهید والامقام تسلیت عرض می‌نمایم؛ از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با سیدالشهدا (ع) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار