خبرهای داغ:

از اسکان مسافرین در برف مانده تا توزیع غذای گرم و بسته معیشتی در منطقه کلاته خیج

شاهرود_ به همت پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع شد و اسکان و پذیرایی از مسافرین در راه مانده برف انجام و غذای گرم و گوشت بین نیازمندان منطقه کلاته خیج انجام پذیرفت.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۰۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج، در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ۲۴ بسته معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام به همت پایگاه حضرت ولیعصر (عج) حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا بین نیازمندان شهر کلاته خیج توزیع شد.
به همت پایگاه شهید صدوقی روستای پرو، یک سری جهیزیه تهیه و به زوج نوعروس روستا اهدا گردید.
تهیه و توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان به مناسبت مبعث پیامبربه همت پایگاه امام حسین (ع) و پایگاه بسیج عشایری امام رضا (ع) در شهر کلاته خیج انجام پذیرفت.
به همت پایگاه شهید رجایی روستای مزج، ۱۵ بسته معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل توزیع شد.
به همت قرارگاه محبه مسجد محور بسیج، نان صلواتی درب منازل با توجه به شرایط بارش برف در روستای ابر توزیع گردید.
اسکان و پذیرایی قریب به ۱۰۰ مسافر در جاده مانده به دلیل برف و کولاک به همت پایگاه شهید قرایی روستای قلعه عبدالله و اسکان و پذیرایی بیش از ۲۰۰ مسافر در راه مانده به دلیل برف و کولاک به همت پایگاه حضرت محمد رسول الله (ص) روستای قلعه نو خرقان انجام پذیرفت.
۷ راس گوسفند قربانی و ۱۸۰ بسته گوشت گرم به همت پایگاه شهید عربعامری روستای خیج تهیه و بین نیازمندان روستا توزیع و قربانی یک راس گوسفند به مناسبت مبعث پیامبر در راستای رزمایش خدمت مومنانه به همت پایگاه امام حسین (ع) و پایگاه بسیج عشایری امام رضا (ع) شهر کلاته خیج اجرا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار