خبرهای داغ:

۱۷۵ نفر از سالمندان و معلولان در مراکز شاهرود نگهداری می‌شوند

شاهرود_رئیس اداره بهزیستی شاهرود گفت: در سطح شهرستان شاهرود ۳ مرکز توانبخشی به ۱۷۵ سالمند و معلول خدمات شبانه روزی مراقبتی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۷۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
۱۷۵ نفر از سالمندان و معلولان در مراکز شاهرود نگهداری می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اصغر خانی نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با سالمندان و معلولین مقیم در مراکز توانبخشی شهرستان شاهرود دیدار کرد. در این دیدار که به منظور تبریک سال نو و نیمه شعبان انجام شد، مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود، دکتر خانی را همراهی کردند.
مسعود جهانسیر در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) و سال نو بیان کردند: در سطح شهرستان شاهرود ۳ مرکز توانبخشی به ۱۷۵ سالمند و معلول خدمات شبانه روزی مراقبتی ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: ۶۴ سالمند در مرکز ثامن الائمه، ۶۷ بیمار اعصاب و روان در مرکز قائم و ۴۴ معلول ذهنی دختر در مرکز سمیه نگهداری می‌شوند که اداره امور این مراکز توسط موسسات خیریه تحت مجوز بهزیستی انجام می‌شود.
علی اصغر خانی ضمن تبریک سال جدید به کارکنان این مراکز از خدمات و تلاش‌های ایشان تقدیر و تشکر نموده و افزود: کار کردن در این مراکز سخت و دشوار است و برای این کار می‌بایست عشق و علاقه مندی وجود داشته باشد.
وی عیادت از سالمندان و معلولین را سبب شادی جسمی و روحی آن‌ها دانست و ادامه داد: ارج نهادن به معلولین و سالمندان از وظایف انسانی و دینی ماست که در دین اسلام نیز به آن تاکید شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار