خبرهای داغ:

پیام تسلیت سردار ظفری در پی درگذشت مادر شهیدان ابراهیمی

همدان-مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «ابراهیمی هژیر» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۰۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

پیام تسلیت سردار ظفری در پی درگذشت مادر شهیدان «ابراهیمی هژیر»به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم «مرصع ابراهیمی» مادر گرامی شهیدان «حاج ستار و صمد ابراهیمی هژیر» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون»

خبر درگذشت مرحومه مغفوره ام الشهداء بانو «مرصع ابراهیمی» اسوه صبر و مقاومت و مادر شهیدان «ستار»، و «صمد ابراهیمی هژیر» سبب تأثر و تألم خاطر شد.

نام نیک این اسوه صبر و استقامت که با کسب فیض از مکتب متعالی خاندان عصمت و طهارت(ع)، در کنار همسری سلحشور و فداکار، فرزندانی متعهد، انقلابی و مجاهد فی سبیل الله پرورش داد و تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرد در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار خواهد بود.

امروز روح این مادر بزرگوار در جوار حق تعالی و کنار دو فرزند گرانقدرش به آرامش رسیده و قرین رحمت باری تعالی است.

اینجانب درگذشت حاجیه خانم «مرصع ابراهیمی» مادر گرامی شهیدان «حاج ستار و صمد ابراهیمی هژیر» را محضر امت شهیدپرور و ولایتمدار همدان، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، خاصه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشای دفاع مقدس همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات