خبرهای داغ:

پلمب ۱۸ واحد صنفی و ثبت ۲۸۰۰ تردد غیرمجاز در طرح محدودیت های کرونایی در شاهرود

شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از پلمب ۱۸ واحد صنفی در راستای طرح محدودیت های کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲هزار و ۲۰۰ تردد غیرمجاز در ساعات ممنوعیت تردد ثبت شده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۶۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
پلمب ۱۸ واحد صنفی و ثبت ۲۸۰۰ تردد غیرمجاز در طرح محدودیت های کرونایی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از زمان اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی تاکنون تعداد هزار و سه مورد تخلف ثبت شده است و متخلفان جریمه شدند.
وی افزود: تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ مورد تردد غیرمجاز از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شاهرود شناسایی شد و متخلفان مورد اعمال قانون و جریمه قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به فعالیت پنج گروه عملیاتی برای اعمال محدودیت‌های تردد شبانه در شاهرود اشاره کرد و اظهار کرد: محل‌های استقرار این گروه‌ها بیشتر در هسته مرکزی شهر و مکان‌های پرتردد از جمله پارک‌ها است.
کریمی با بیان اینکه ۲ گروه ورودی و خروجی شهر را کنترل می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه ساختمان پزشکان و بیشتر مطب‌های خصوصی در مرکز شهر استقرار دارند، باید نوبت دهی به بیماران متناسب با زمان اعلام محدودیت‌ها برنامه ریزی شود.
فرمانده انتظامی شاهرود نظارت بیشتر به فعالیت نانوایی‌ها به ویژه رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک را ضروری خواند و ابراز کرد: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌ها تعداد ۵۸۴ مورد بازدید، ۲۲۸ تذکر، ۸۱ مورد اخطار و ۱۸ مورد پلمب واحد صنفی انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار