خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون حضور گسترده بانوان و حمایت معنوی آنها از مردان است

کبودراهنگ-امام جمعه کبودراهنگ گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون حضور گسترده بانوان و حمایت معنوی آنها از مردان است و باید امروز که کشور نیازمند خلق حماسه حضور در انتخابات است، بار دیگر اثرگذاری خود را نشان دهند.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۹۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون حضور گسترده بانوان و حمایت معنوی آنها از مردان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام نقی باقری در نشست روشنگری بانوان بسیجی و انقلابی کبودراهنگ اظهار داشت: برای حضور در عرصه‌های سیاسی تفاوتی میان زنان و مردان وجود ندارد و بانوان نیز باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و حضور زنان و مردان در این رویداد مهم سیاسی، آینده کشور را برای رسیدن به توسعه همه جانبه تضمین می‌کند.

امام جمعه کبودراهنگ گفت: بانوان همیشه در صحنه‌های مختلف زندگی، اجتماعی و سیاسی حاضر بوده و حضور زنان در روند انقلاب اسلامي به گونه‌اي بود كه گاه انقلاب از سوي ناظران و تحليلگران بين المللي «انقلاب چادرها» لقب گرفت.

وی خاطرنشان کرد: زنان حضور در صحنه را وظيفه و تكليف شرعي و الهي خود دانسته و در دفاع از دين و ولي فقيه زمان از هيچ كوششي فروگذار نكردند و در عصر حاضر نیز بانوان چون همیشه دوشادوش مردان با آگاه‌سازی جامعه برای حضور گسترده در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری ، تلاش کنند.

باقری تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون حضور گسترده بانوان و حمایت معنوی آنها از مردان است و این نقش را زنان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز دوشادوش مردان ایفاء کردند و باید در وضعیت فعلی که کشور نیازمند خلق حماسه مشارکت حداکثری در انتخابات است، بار دیگر اثرگذاری خود را نشان دهند تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی همانند گذشته ناامید شوند.

وی در پایان افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از رسانه‌های خود به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای هستند و باید بانوان ما به عنوان مادران در خانواده‌ها با تبیین نقش تاثیرگذار آحاد جامعه در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه، بستر فرهنگی و اجتماعی را برای تحقق این رویداد مهم فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات