خبرهای داغ:

دیدار سردار نجفی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر استان همدان

همدان-سردار نجفی معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید سعید میرجانى شهید امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در دهه امر به معروف و نهی از منکر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۶۶۲۸۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
دیدار سردار نجفی با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ابراهیم نجفی معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین به همراه سرهنگ عباس محرمی معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گلزار شهدای همدان حضور یافتند.

سردار نجفی با حضور بر مزار مطهر حبیب سپاه شهید حاج حسین همدانی، شهید علی چیت‌سازیان، شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و شهید سعید میرجانی شهید امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در دهه امر به معروف به مقام والای شهدای استان همدان ادای احترام کرد.

وی در ادامه با حضور در منزل مادر شهید میرجانی، شهید امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید سعید میرجانى در ۲۶ آذر سال ۵۳ در یکى از محله‌هاى فقیرنشین همدان، محله جولان در خانواده‌اى مذهبى به دنیا آمد. دوره ابتدایى را در دبستان ۱۷ شهریور همدان گذراند و همواره جزو شاگردان ممتاز مدرسه بود.

او از همان دوران کودکى علاقه زیادى به مسائل مذهبى و دینى و به خصوص عزادارى امام حسین (ع) داشت. او در تابستان‌ها براى کمک به خرج خانواده، فروشندگى مى‌کرد.

در ۲۵ اسفند ماه سال ۷۱ که مقارن با شب بیست و سوم ماه رمضان بود، مراسم احیائى را در پایگاه بسیج براى خانواده‌هاى شهدا و جمعى از مسئولین و نیز اهالى محل ترتیب مى‌دهند. پس از افطار آماده تدارک براى مراسم شب قدر مى‌شوند که عده‌اى از اراذل و اوباش مزاحمت ایجاد مى کنند. سعید به مقابله با آن‌ها مى‌پردازد و آن‌ها هم با ضربات چاقو و قمه، او را به شهادت مى‌رسانند.

شهید سعید میرجانى به عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر در دهه امر به معروف در استان معرفی شده است.
 
گفتنی است؛ در مراسمی در دفتر ستاد نمازجمعه همدان با حضور  معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات