خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

بالاتر از شهادت چیزی وجود ندارد/ اگر بر پیام شهدا عمل نکنیم تکلیف ما سخت می‌شود

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه بالاتر از شهادت مردنی وجود ندارد، گفت: هر لطفی انجام بدهی بالاتر از آن وجود دارد اما بالاتر از شهادت چیزی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۳۷
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

بالاتر از شهادت چیزی وجود ندارد/ اگر بر پیام شهدا عمل نکنیم تکلیف ما سخت می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در آیین عطرافشانی گلزار شهدای استان همدان که با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ماه محرم، اظهار داشت: همه مردم و ۱۲۴ هزار پیغمبر خدا به جز حضرت عیسی(ع) آمدند و رفتند.

وی با بیان اینکه نوع رفتن مهم است، افزود: اینکه انسان چگونه برود و نوع رفتن چگونه باشد، امام حسین(ع) بیان کرد و فرمود چنانچه این بدن‌ها برای مردن و رفتن ایجاد و خلق شده باشد اگر چنین است، پس اگر انسانی در راه خدا به شهادت برسد و شهید در راه خدا شود، این شهید فی سبیل الله از همه بهتر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه بالاتر از شهادت مردنی وجود ندارد، گفت: هر لطفی انجام بدهی بالاتر از آن وجود دارد اما بالاتر از شهادت چیزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شهید استانداری همدان، شهید کاظم یوسف صنعتی است، ابراز داشت: شهدا رفتند کار حسینی انجام دادند ما که ما نداده‌ایم باید کار زینبی انجام دهیم.

فاضلیان با آرزوی موفقیت برای دولت جدید عنوان کرد: کسانی که هستند باید پیام شهدا را برسانند و اگر بر پیام شهدا عمل نکنیم تکلیف ما سخت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار