خبرهای داغ:
رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی:

اولین سمپوزیوم ملی مداخله در بحران در اسدآباد برگزار می‌شود

اسدآباد-رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از برگزاری اولین سمپوزیوم ملی مداخله در بحران با تاکید بر خودکشی در اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۴۲
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

اولین سمپوزیوم ملی مداخله در بحران در اسدآباد برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج،حسین مرادی مخلص در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اولین سمپوزیوم ملی مداخله در بحران با تاکید بر خودکشی در اسدآباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این سمپوزیوم برای نخستین بار در سطح استان و با حضور پژوهشگران برتر کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: امروز رسالت این دانشگاه ورود به مسائل مهم جامعه است و در این راستا تاکنون دو کنگره بزرگ کشوری برگزار کرده‌ایم.

رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با اشاره به اینکه امروز راه حل کاهش خودکشی نگاه علمی به موضوع است، عنوان کرد:خروجی این سمپوزیوم به عنوان نقشه راه به کمیسیون اجتماعی مجلس تقدیم خواهد شد.

دبیراجرایی اولین سمپوزیوم ملی مداخله در بحران نیز در ادامه گفت:کم هزینه‌ترین اقدام برای کاهش آمار معضلات اجتماعی بالابردن آگاهی مردم است.

ابراهیم فهلی افزود: اگر سطح سواد شهروندان در رابطه با معضل خودکشی بالا برود به طور قطع آمار این معضل با کاهش همراه خواهد بود.

وی دایره دوستان را از مهمترین دوایر اطلاع از افرادی که افکار خودکشی دارند عنوان کرد و گفت:والدین، معلمین و مربیان ورزشی هرکدام به نوعی می‌توانند با افزایش آگاهی در کاهش آمار معضلات سهیم باشند.

دبیراجرایی اولین سمپوزیوم ملی مداخله در بحران اضافه کرد: پایان این سمپوزیوم دو روزه آغاز راه ما برای پایین آوردن میزان خودکشی است.

وی در پایان گفت: متخصصین حاضر در این سمپوزیوم تلفیقی از برترین دانشمندان کشور در حوزه معضلات اجتماعی خاصه خودکشی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات