خبرهای داغ:

وحدت، یکی از مسائل حیاتی در هر جامعه‌

طلبه حوزوی در سرخه گفت: یکی از مسائل حیاتی در هر جامعه‌ای وحدت افراد آن جامعه است، خداوند متعال به یکی از مهمترین عوامل وحدت که چنگ زدن به ریسمان الهی است، اشاره می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۴۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف زنده نگه داشت ماه محرم و صفر مراسم عزاداری امام حسین (ع) و یاران با وفایش مراسم سوگواری در پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه با سخنرانی طلبه حوزوی صدیقه غیبی با موضوع پیوند مسلمانان برگزار شد.

صدیقه غیبی در جمع بسیجیان اظهار کرد: وسیله ایجاد برادری میان مردم، نبی مکرم اسلام (ص) بودند. مردم پیش از بعثت به دلیل اختلافات با هم دشمنی می‌کردند که این دشمنی موجب ناآرامی آن‌ها می‌شد. با ارسال پیامبر اکرم (ص)، خداوند بین همه وحدت ایجاد کرد و آن‌ها را از هلاکت نجات داد.

او به اهمیت اتحاد برای دوام جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: در صورت تکرار دشمنی فقط دشمنان از این اختلاف سود می‌برند. دشمنان همیشه در صدد اختلاف انداختن هستند، چرا که می‌دانند با ایجاد اختلاف می‌توانند بر مسلمانان غلبه پیدا کنند.

طلبه حوزوی در سرخه بیان داشت: یکی از مسائل حیاتی در هر جامعه‌ای وحدت افراد آن جامعه است. خداوند بار‌ها در قرآن کریم به این موضوع اشاره کرده است. در آیه ۱۰۳ سوره آل عمران خداوند متعال می‌فرمایند «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا یعنی، همگى به ریسمان خدا چنگ بزنید و پراکنده نشوید». در این آیه شریفه خداوند متعال به یکی از مهمترین عوامل وحدت که چنگ زدن به ریسمان الهی است، اشاره می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار