خبرهای داغ:

دولت مطالبات مردم را در اولویت قرار دهد

میامی_ امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه گفت: دولت مطالبات مردم را در اولویت قرار دهد
کد خبر: ۹۳۷۶۴۴۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در خطبه های مصلای نماز جمعه این هفته بابیان اینکه برقراری عدالت در جامعه از ضرورت خاصی برخوردار است بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اجرای عدالت در عرصه های مختلف براساس ظرفیت های اجرایی باید اجرا شود. بنابراین در این حوزه دولت مطالبات مردم را در اولویت امور اقتصادی قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه امروزه بی عدالتی و بی قانونی قاعده ای است که در زمام امور متاسفانه در جامعه گسترش یافته تصریح کرد: بی‌توجهی به قانون در خصوص حقوق های نجومی نیازمند مراقبت و تدقیق دولت سیزدهم می باشد.

صفایی پور با بیان اینکه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود تاکید کرد: ازجمله مهمترین برکات جنگ تحمیلی تربیت نخبگان نظامی همچون حاج قاسم سلیمانی و احمد کاظمی بوده است.بنابراین پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه آن جنگ هشت ساله دفاع مقدس مقاومت مردم ایران اسلامی را در برابر دشمنان نشان می دهد.

امام جمعه میامی افزود: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، اربعین حسینی و سال تحصیلی جدید می تواند فرصتی مناسب در جهت آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ عاشورا و محور مقاومت در برابر کاخ ظلم باشد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار