خبرهای داغ:

نظم موجب نشاط در زندگی می شود

هادی سیاسی بسیج در سرخه گفت: انسان منضبط و منظم در زندگی زودتر به هدف خود می رسد و از نشاط و تحرک بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۰۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و اواخر ماه صفر نشست بصیرتی و روشنگری با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد هادی سیاسی بسیج در سرخه با موضوع نظم و انظباط در زندگی و منتظر پروری در پایگاه حضرت معصومه (س) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

زهرا مهدوی نژاد با اشاره به اینکه نظام هستی و قوانین حاکم بر آن، از نظم و انضباط شگفت انگیزی برخوردار است، اظهار کرد: خداوند در آفرینش همه چیز بر روی زمین و آسمان ها نظم حیرت انگیز و خاصی آفریده و در جهان هستی هیچگونه ناهماهنگی دیده نمی شود و ما باید در زندگیمان در رفتار و افکار خود نظم دهیم و جهان با همه بزرگی اش از نظم و انسجام خاصی برخوردار است.

او افزود: انسان منضبط و منظم در زندگی زودتر به هدف خود می رسد و از نشاط و تحرک بیشتری برخوردار است و در زندگی برنامه ریزی بهتری خواهد داشت و پیشرفت کار خود را بهتر احساس می کند و آینده نگر و دوراندیش است و خود با داشتن چنین شخصیتی می تواند الگو و بهترین نمونه برای دیگران باشد.

هادی سیاسی بسیج در سرخه بیان داشت: وقتی به زندگی ائمه می نگریم می بینیم بخشی از زندگی شان به امور مردم؛ قسمتی به تامین معاش و کار و تلاش، ساعت هایی به تلاوت آیات قرآن، بخشی به تعلیم و تربیت و کمی به استراحت و بخشی به ذکر خدا و عبادت می گذشته است و حتی هر گاه به دستور طاغوت زمان به زندان می افتادند در زندان هم هرگز وقتشان تباه نمی شد؛ به عبادت و راز و نیاز با پروردگار می پرداختند.

مهدوی نژاد عنوان کرد: یک اصل مهم در زندگانی اهل‌بیت (ع)، اصل نظم و انضباط است. دقیقاً همان موضوعی که حضرت علی (ع) در واپسین ساعات عمر شریفش بدان سفارش کرد: شما و همۀ فرزندان و عیال و هر که را نامه‌ام به دست او برسد سفارش می‌کنم به تقوای الهی و رعایت نظم در کارهایتان.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار