خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

رفع محرومیت رسالت سپاه است / حل مشکل آب شرب و آب کشاورزی اولویت سپاه استان خواهد بود + تصاویر

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اخیرا اولویت خود را برای رفع مشکلات آب شرب و آب کشاورزی استان قرار دادیم تا مشکل قطعی آب شرب مردم و کمبود آب کشاورزی آنها را رفع کنیم
کد خبر: ۹۳۷۹۰۱۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم افتتاحیه ۱۰۰ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای قلندرآییش کردکوی برگزار شد اظهار کرد: زدودن محرومیت از چهره مناطق رسالت ماست و ما باید تا جایی که میتوانیم زیرساخت های استان را توسعه دهیم چراکه این زیبنده نظام اسلامی نیست که استان ما اینقدر دچار مشکل باشد.

وی در ادامه افزود: اگر ۴۰ سال پیش جنگ با دشمن به همت مردم دفاعی مقدس شد امروز با بسیج مردم برای خود مردم ، جهادی مقدس در عرصه خدمت رسانی رقم میخورد.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: طی یک سال گذشته که درگیر کرونا بودیم ۳۲۵۶ پروژه محرومیت زدایی ، ۴۳۰ هزار بسته معیشتی ، یک میلیون و هشتصد هزار پرس غذای گرم و ۴۵۰ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع کرده ایم تا قدری از آلام مردم در این شرایط کاسته شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان خاطرنشان کرد: اخیرا اولویت خود را برای رفع مشکلات آب شرب و آب کشاورزی استان قرار دادیم تا مشکل قطعی آب شرب مردم و کمبود آب کشاورزی آنها را رفع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها