خبرهای داغ:

بازدید دادستان شاهرود از بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و تاکید بر توجه به فرهنگ سازی

شاهرود_دادستان شاهرود به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور در بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، بر توجه به فرهنگ سازی در راستای هنجار‌های اجتماعی به این قشر اثرگذار و آینده ساز کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۰۰
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام رضی پارسامنش در این دیدار با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت روز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و روز نوجوان، با تاکید بر اهمیت این قشر اثرگذار و آینده ساز جامعه، گفت: باید فرهنگ سازی را از این قشر شروع کنیم و با آگاه‌سازی و اجرای برنامه‌های هدفمند و اثرگذار، تلاش کنیم هنجار‌ها را در جامعه افزایش و از ناهنجاری‌های اجتماعی آینده جلوگیری نماییم.
دادستان شاهرود با اشاره به اهمیت فضای مجازی و حضور دانش آموزان در این فضا و استفاده درست در جهت رشد و شکوفایی سالم نوجوانان، افزود: فضای مجازی آنقدر اهمیت دارد که رهبر انقلاب تاکید دارند اگر رهبر نبودم مسئول این فضا می‌شدم و ما باید در این فضا حاضر و نسل آینده را هدایت و راهبری کنیم.
او با تاکید بر همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها در راستای آگاه‌سازی توانمندسازی نسل آینده در مقابله با ناهنجاری‌ها و تربیت نسل سالم و انقلابی، بر برپایی کارگاه‌های تخصصی برای دانش آموزان مدارس تاکید کرد.
علی اکبر اشرفی فرمانده حوزه نیز در این نشست با خیرمقدم و تقدیر از حضور دادستان شاهرود در بسیج دانش آموزی که برای اولین بار رخ داده است، بر تعامل و همکاری در راستای خدمت به دانش آموزان در عرصه‌های مختلف با کمک دادستانی تاکید کرد.
لازم به ذکر است از ۸ آبان سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و روز تشکیل بسیج دانش آموزی تا ۱۳ آبان روز نبی استکبار سایزی به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده و برنامه های متنوعی در این هفته در مدارس و فضای مجازی اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار