خبرهای داغ:
وزیر صمت تاکید کرد:

توجه به آمایش و ایجاد توازن منطقه‌ای در استان سمنان/عرضه بیشتر از تقاضای سیمان عدم تعادل در نرخ

شاهرود_ وزیر صمت با تاکید بر اجرای آمایش و ایجاد توازن منطقه‌ای در استان، گفت: الان با عدم تعادلی مواجه هستیم که در استان‌هایی نظیر اصفهان و خوزستان هم داریم که تا پایان سال تلاش داریم توازن منطقه ایجاد نماییم.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۱۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

توجه به آمایش و ایجاد توازن منطقه‌ای در استان سمنان/عرضه بیشتر از تقاضای سیمان عدم تعادل در نرخبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدرضا فاطمی امین در شورای ادارای شهرستان شاهرود با بیان اینکه قیمت سیمان دستوری نیست و در بورس ارائه می‌شود، گفت: دلیل عدم تناسب قیمت سیمان، عرضه بیشتر از تقاضا است و این مشکل باید حل شود.
او با تاکید بر اهمیت تولید داخل، افزود: تلاش داریم اعتماد به ساخت داخل را تقویت کنیم و در بخش تامین ماشین آلات صنعتی اگر مقدور نبود توجه به واردات داشته باشیم تا مشکل واحد‌های صنعتی و معدنی حل شود.
وزیر صمت با تاکید بر اینکه وظیفه ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت حل کردن مشکلات است، از رئیس سازمان صمت استان سمنان خواست تا هفته آینده گزارشی از مشکلات استان را جهت پیگیری به وزیر اعلام نمایند.
او با اشاره به آغاز برنامه‌ای در وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال جاری در خصوص شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان‌های کشور، گفت: ۴۵۰ شهرستان را تا پایان سال از نظر منابع و زیرساخت و فرصت‌ها و اشتغال در برنامه چهار ساله در بخش‌های مختلف بویژه صنعت و معدن و تجارت برای ایجاد اشتغال ارزیابی و متناسب با آن فرصت‌های شغلی ایجادخواهیم کرد.
او تصریح کرد: با این ظرفیت و فرصت سنجی و جمع بندی آنها، حمایت ما از فرصت‌های شغلی مشخص می‌شود.
وزیر صمت با تاکید بر اجرای آمایش و ایجاد توازن منطقه‌ای در استان سمنان، گفت: الان با عدم تعادلی مواجه هستیم که در استان هایی نظیر اصفهان و خوزستان هم مواجهیم که تا پایان سال با همکاری نمایندگان مجلس این موضوع اجرا و تلاش داریم توازن منطقه در استان‌ها ایجاد نماییم.

فاطمی امین به شرکت سیمان بیارجمند نیز اشاره کرد و افزود: با شرکت تامین اجتماعی (شستا) صحبت اولیه شده تا بخشی از سهام شرکت سیمان بیارجمند را بخرد و احتمالاً در سه ماه آینده مشکل این شرکت حل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها