خبرهای داغ:

تسهیل در رفع موانع تولید و اشتغال زایی شرکت زغال سنگ البرز شرقی شاهرود با حضور وزیر صمت

شاهرود_ وزیر صمت در دیدار با مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی شاهرود، زمینه‌های رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۱۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳

تسهیل در رفع موانع تولید و اشتغال زایی شرکت زغال سنگ البرز شرقی شاهرود با حضور وزیر صمتبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدرضا فاطمی امین در دیدار با بابک براتی مدیر عامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی شاهرود در محل فرمانداری، حل مشکلات و نیاز‌های این شرکت بزرگ صنعتی و رفع موانع تولید آن را مورد تاکید قرار داد.
براتی ضمن تشریح اقدامات انجام شده توسط شرکت، بازگشایی مسیر جاده تونل ۷ معدن تخت و دسترسی به ذخایر عظیم زغال سنگ را یکی از اهداف راهبردی شرکت اعلام کرد و گفت: در صورت تحقق این امر، علاوه بر رونق تولید، برای دو استان سمنان و گلستان اشتغالزایی قابل توجهی بوجود خواهد آمد.
وی از تاثیرات مثبت این رخداد، سرمایه گذاری‌های کوچک و بزرگ جانبی در سطح دو استان و رونق و آبادانی منطقه را برشمرد و خواستار حمایت وزیر در اخذ مجوز‌های لازم برای این منظور شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز، ضمن تشکر از زحمات مدیریت شرکت برای حل مشکلات کارگری و دیگر تلاش‌های موجود، با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان محلی برای تحقق عدالت گستری و پیشترفت در منطقه، برای حل مشکلات شرکت و تسهیل در رفع آن‌ها قول‌های مساعدی داد.
همچنین با توجه به اهمیت محیط زیست و لزوم محافظت و مراقبت از آن، مهندس براتی پیشنهادات مناسبی را بعنوان تعهدات شرکت در راستای گسترش فعالیت‌ها مطرح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها