خبرهای داغ:
امام جمعه گنبد کاووس:

حجاب بهترین پوشش در زندگی مومنانه است

حجت الاسلام ترابی مهمترین ویژگی برای بانوان را حیا و عفاف دانست و گفت: حجاب مناسب ترین شکل پوشش در زندگی مومنانه و خداپسندانه برای حفظ حیا و عفاف است.
کد خبر: ۹۴۰۵۸۸۷
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

حجاب بهترین پوشش در زندگی مومنانه است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه شهرستان گنبد کاووس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان در سال ۱۳۱۴، اظهارداشت: حجاب هویت زندگی اسلامی و مصونیت آور است و زنان ایرانی در طول تاریخ همواره حجاب داشتند و به رعایت پوشش خود اهمیت می‌دادند.

وی با گلایه از کم کاری در بحث ترویج حجاب اسلامی، افزود: بمباران مطالب در فضای مجازی و روزنامه‌ها علیه حجاب زیاد است و در خیلی از فیلم‌های خانگی پوشش‌ها و رفتارهای نامناسب به تصویر کشیده می‌شود و در برخی مواقع به انسان این حس القا می‌شود که اصلا محل ساخت فیلم‌ها جمهوری اسلامی نیست.

ترابی با اشاره بر لزوم شکرگزاری بارندگی‌های اخیر در شرایط کم آبی حاکم بر کشور، تصریح کرد: برای جلوگیری از خرابی‌های مشابه بارندگی اخیر چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان که به گفته کارشناسان به اندازه بارندگی یک سال بود باید از سوی متولیان سازهای مهندسی از جمله سیل‌بند، آب‌بندان‌ها و سدهای مناسب ساخته شود.

امام جمعه گنبد کاووس ادامه داد: با توجه به اینکه کشور یک دوره سخت کم آبی را طی می‌کند نیاز به مهندسی ویژه در این باب وجود دارد.

این مقام مسئول همچنین در رابطه با مسائل خارجی، اظهار کرد: وضعیت عراق در حال مناسب شدن است و ۲ گروه که یکی از آنان دولت فراگیر ملی با گرایشی نزدیکتر به حزب الله است به دنبال تشکیل دولت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در یمن نیز به گفته روزنامه‌های معتبر جهان عربستان بعد از هفت سال به دنبال راهی برای خروج از این کشور با کمترین هزینه و حفظ آبرو است و همچنین یک کشتی با سلاح‌ و مهمات فراوان به دست انصارالله افتاده که پیروزی بزرگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار