خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

بسیج باید پرچم‌دار تبیین و تبلیغ در برنامه‌های دهه فجر باشد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: ما باید در بسیج در دو موضوع پرچمداری کنیم، یک موضوع بحث تبیین و موضوع دیگر تبلیغ است.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۹۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

بسیج باید پرچم‌دار تبیین و تبلیغ در برنامه‌های دهه فجر باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی امروز در سیزدهمین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت خواهر و برادر سپاه ناحیه همدان که با عنوان بنیان مرصوص در کانون بسیج همدان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: باید به چند امر مهم در بسیج اهتمام ویژه داشته باشیم که اولین امر سند اعتلای بسیج و برنامه‌های سال ۱۴۰۱ و مناسبت دهه فجر است.

وی افرود: ما باید برنامه‌های نشاط و تعالی بخش را بر اساس سند اعتلای بسیج اجرا کنیم؛ در سند اعتلای بسیج کیفیت و کمیت برنامه در نظر گرفته شده است و باید به آن توجه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌ها مناسبت دهه فجر است، گفت: ما باید در دو موضوع پرچمداری کنیم، یک موضوع بحث تبیین و موضوع دیگر تبلیغ است.

وی افزود: در مجموعه سپاه ناحیه با همکاری پیشکسوتان، دستگاه‌های اجرایی، سازمان تبلیغات و مرکز رسیدگی به امور مساجد هماهنگی‌هایی صورت گرفته است که بتوانیم تبیین را در مساجد فعال کنیم و از این رو سخنرانان داخلی و کشوری برای این امر مهم یعنی پیش‌بینی شده است.

بقایی گفت: در این راستا باید نیرو‌های بسیجی و هیات امنا پای کار بیایند و موضوع تبیین را با جدیت دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه ما باید در دهه فجر تبلیغات داشته باشیم، تصریح کرد: ما از مردم هستیم و به همت مردم باید در آذین‌بندی مساجد و محلات کمک کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی و تجمع بیست و دوم بهمن ماه گفت: ۱۵ ایستگاه در مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده است،  ایستگاه‌هایی از قبیل توزیع اقلام فرهنگی، اجرا گروه سرود، پذیرایی و اقدامات فرهنگی در مسیر‌ها و ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه برنامه‌های متنوعی از قبیل پیاده‌روی، نورافشانی و... برگزار می‌شود.

بقایی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و گردان‌های سایبری در راستای اطلاع‌رسانی و تبلیغات عنوان کرد: ما باید در کار‌های تربیتی هم نقش و توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار