مسئول پایگاه نسیبه حوزه حضرت خدیجه(س) شهر بهار خبر داد

برگزاری کلاس‌های آموزش خیاطی در پایگاه نسیبه بهار

بهار-مسئول پایگاه نسیبه روستای زاغه شهرستان بهار گفت: در راستای تحقق طرح «هر پایگاه، یک کارگاه اقتصاد مقاومتی»، کلاس‌های آموزش خیاطی در پایگاه نسیبه روستای زاغه شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۲۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

منیژه عبدلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به استقبال بانوان روستای زاغه از برگزاری کلاس‌های خیاطی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «هر پایگاه، یک کارگاه اقتصاد مقاومتی»، خواهران بسیجی پایگاه نسیبه اقدام به برگزاری کارگاه آموزش خیاطی با حضور مربیان از مراکز غنی حرفه‌ای شهرستات بهار کردند تا با یادگیری فنون خیاطی حرفه‌ای و یادگیری حرفه و کار مناسب برای بانوان در راستای اشتغال‌زایی بانوان و پر کردن اوقات فراغت بتوانند از فرصت‌های زندگی خود استفاده کنند.

وی عنوان کرد: پیش از این نیز کارگاه‌های آموزش میناکاری و سیاه قلم روی سفال نیز در راستای پر کردن اوقات فراقت بانوان روستایی و در راستای درآمدزایی توسط پایگاه نسیبه برگزار شده بود که بانوان هنرمند و کارآفرین روستای زاغه نمایشگاهی برای نمایش هنرهای دست خود برپا کردند و این خود باعث تشویق دیگر زنان در شرکت در این کلاس‌ها می‌شود.

مسئول پایگاه نسیبه روستای زاغه شهرستان بهار تصریح کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهید حسن گمنام نیز با حضور خواهران بسیجی برگزار شد و مادر شهید نیز خاطراتی از فرزند شهیدش تعریف کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار