خبرهای داغ:

تجلی همدلی مومنانه در میدان مواسات/ توزیع 404000 بسته معیشتی در بین نیازمندان

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان گفت: از ابتدای رزمایش مواسات تاکنون بیش از 404 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۹۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مهدی کاشفی  گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان سمنان در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه فعالیت‌های خوبی به صورت شبانه روزی برای خدمت به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا انجام شده  و این خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای رزمایش مواسات تاکنون بیش از 404 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی حدود 450 هزار تومان و شامل بیش از 10 قلم کالای خوراکی مورد نیاز است.

 کاشفی اظهار داشت: بسته های معیشتی به همت اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان، قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی، قشار مختلف بسیج، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، خیران و جمعی از مردم نیکوکار تهیه و در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان رزمایش مواسات و کمک مومنانه را جلوه‌ای از تحقق جامعه اسلامی دانست و افزود: ولایت مداری علاوه بر قلب، به اظهار در عمل نیز ثابت می‌شود که کمک به محرومان در دوران کرونا جلوه‌ای از ولایت مداری مردم بوده است.

وی افزود: کمک مومنانه مصداق انقلابی‌گری و از مصادیق خدمت‌رسانی از نوع بسیج‌محوری است. جایی که جهادگران به حلقه واصل بین مردم و خیران با خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار تبدیل شدند تا با حفظ حرمت و منزلتشان، کمک‌ها را به دست آن‌ها برسانند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار