خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا :

ولایتمداری اصلی ترین شاخصه یک پاسدار انقلابی است / مبنای پاسدار انقلاب همواره شعار “ ما می‌توانیم” بوده است

ملک شاهکوهی گفت: ولایتمداری اصلی ترین شاخصه یک پاسدار انقلابی است و فرزندان سپاه با بند بند وجود خود ولایت حقیقی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۵۰
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

ولایتمداری اصلی ترین شاخصه یک پاسدار انقلابی است / مبنای پاسدار انقلاب همواره شعار “ ما می‌توانیم”  بوده

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم گرامیداشت روز پاسدار گفت: :الگوی زندگی پاسداران سپاه ، قیام کربلا و حماسه عاشورا اباعبدالله (ع) است و اگر میخواهیم زندگی معنوی داشته باشیم باید منطق حسین ابن علی (ع) را درک کنیم.

وی عنوان کرد: در طول ۴۳ سال گذشته ، پاسداران انقلاب اسلامی همواره آماج حمله و تخریب بد ذات ترین افراد بوده و در حقانیت سپاه و پاسداران انقلاب همین بس که همواره مورد هجمه و لجن پراکنی دشمنان ایران اسلامی بوده اند.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: مردم داری و مردم دوستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل عزت و اقتدار ماست و بالندگی پاسداران به خدمتی است که به مردم می رسانند.

ملک شاهکوهی افزود: ولایتمداری اصلی ترین شاخصه یک پاسدار انقلابی است و فرزندان سپاه با بند بند وجود خود ولایت حقیقی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

وی در پایان اذعان داشت: ملاک سپاه پاسداران ؛ شعار “ ما می‌توانیم “ است و مجاهدان ما با همین گفتمان امروز موشک هایی نقطه زن دارند که در جهان بی نظیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها