خبرهای داغ:
پایان اتمام حجت دادگستری استان گلستان:

تخریب بنا‌های غیرمجاز در زیارت گرگان آغاز شد/ بیش از بیست و شِش هزار مترمربع از حریم رودخانه‌ها و اراضی ملی در استان امروز رفع تصرف شد

اسپانلو گفت: امور اراضی موظف است بر اساس قانون همه بنا‌های غیرمجاز در زیارت گرگان را تخریب کند و تعللی از مسئولان برای عمل نکردن به قانون پذیرفته نخواهد بود
کد خبر: ۹۴۱۹۸۰۳
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

تخریب بنا‌های غیرمجاز در زیارت گرگان آغاز شد/ بیش از بیست و شِش هزار مترمربع از حریم رودخانه‌ها و اراضی ملی در استان امروز رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ در مرکز استان پس از پایان فرصت یک هفته‌ای دادستانی، بنا‌های غیرمجاز ۱۰دستگاه‌های دولتی در حریم رودخانه زیارت، تخریب و آزادسازی شد.

محمود اسپانلو، دادستان گرگان در این باره گفت: با تخریب آخرین بنای غیرمجاز دولتی، ۱۶هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه زیارت در محور ناهارخوران رفع تصرف شد و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

اسپانلو، با اشاره به اینکه بر اساس تبصره۴ ماده۲ قانون توزیع عادلانه آب، هرگونه تجاوز به بستر رودخانه‌ها ممنوع است، تاکید کرد: آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌های استان و اراضی ملی را از دستگاه‌های دولتی آغاز کردیم و به تدریج بنا‌های غیرمجاز متعلق به افراد حقیقی نیز تخریب می‌شود.

وی افزود: این بنا‌ها در مسیر جاده آبشار زیارت منطقه لِکه قرار دارد و در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی تخریب شد.

دادستان مرکز استان عنوان کرد: امور اراضی موظف است بر اساس قانون همه بنا‌های غیرمجاز در زیارت گرگان را تخریب کند و تعللی از مسئولان برای عمل نکردن به قانون پذیرفته نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار