خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان:

کادر درمان با تحمل مشقات فراوان در سنگر خدمت به بیماران در تلاش هستند

همدان- جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: کادر درمان در سنگر مهم خدمت به بیماران به ویژه در دوران مبارزه با کرونا و تحمل مشقات فراوان با هدف مردم‌داری و مردم یاری در تلاش هستند که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۹۴۲۰۷۴۲
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
کادر درمان با تحمل مشقات فراوان در سنگر خدمت به بیماران در تلاش هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ اکبر یونسی در مراسم تقدیر از کادر درمان مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان با اشاره به ارزش کار پرسنل درمانی اظهار کرد: کادر درمان در سنگر مهم خدمت به بیماران به ویژه در دوران مبارزه با کرونا و تحمل مشقات فراوان با هدف مردم‌داری و مردم یاری در تلاش هستند که جای تقدیر دارد.

رئیس بیمارستان سینا فرشچیان نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه سپاه ناحیه همدان به مجموعه سینا با ارائه گزارش از عملکرد مجموعه به ویژه خدمات ارائه شده به بیماران کرونایی بیان کرد: بیمارستان سینا به عنوان سانتر کرونای استان مجموعه خاصی است که فعالیت و کار در این مجموعه شرایط ویژه دارد و این ایثار و فداکاری، همراهی و همدلی خوب پرسنل در این مجموعه باعث می‌شود که خدمات خوبی به بیماران ارائه شود.

دکتر رضوان ضمن تقدیر از مجموعه سپاه افزود: مجموعه سپاه همواره همراه ما بوده و وقتی سپاه و بسیج در کنار پرسنل درمان و همراه و دلسوز ما هستند این باعث دلگرمی مجموعه به ویژه کادر درمان است.
در پایان این دیدار مسئولین سپاه و همراهان، با پرستاران و پرسنل درمان در بخش ایزوله 3 دیدار و با اهدای گل از زحمات آنها قدردانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات