خبرهای داغ:

جشن تولد بچه های آفتاب در سرخه برگزار شد

همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان جشن تولد بچه های آفتاب به همت پایگاه های مقاومت بسیج محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۴۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای اجرای طرح بچه های آفتاب و برگزاری جشن تولد برای کودکان خانواده های نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه؛ این پویش همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه دو نونهال نیازمند و در جهت شادمانی خانواده های آن به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله‌) برگزار شد.

علی اکبر مونسان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله‌) در حاشیه اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اجرای طرح بچه‌های آفتاب محله اسلامی آل یاسین یکی از ایده هایی بود که با همفکری بسیجیان و امام محله گرفته و در جهت شادی کودکان نیازمند در حال برگزاری است.

او افزود: با انجام شناسایی و بررسی خانواده های با این شرایط هدیه تولد، کیک تولد و وسایل شادی مثل بادکنک، فشفشه و برف شادی و غیره تهیه و حجت الاسلام و المسلمین عربی امام محله اسلامی آل یاسین (ع) به همراه چند نفر از اعضای هیئت مدیره محله، از طرف حضرت مهدی (عج) مهربان‌ترین پدر دنیا با حضور در منزل کودکان این هدایا را به آن ها تقدیم می کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله‌) این برنامه در جهت فراهم کردن اوقاتی شاد برای کودکان برگزار و حامیان و خیرین نیز دستگیر ما هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار