خبرهای داغ:

از پرداخت حساب دفتری خانواده نیازمند تا طبخ آش نذری در روستا لاسجرد

همزمان با اجرای طرح بهار خدمت در سطح پایگاه های مقاومت بسیج، بسیجیان پایگاه آمنه اقدام به پرداخت حساب دفتری خانواده نیازمند و پخت آش نذری کردند.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۶۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در جهت اجرایی کردن طرح بهار خدمت مبلغ 6 میلیون ریال جهت تسویه حساب دفتری خانواده نیازمند به همت بسیجیان پایگاه مقاومت آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه انجام گرفت.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در حاشیه این افدام ودیگر برنامه های اجرایی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا کمک های بسیاری در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند به همت بسیجیان با یاری خیرین و بانیان انجام گرفت.

او افزود: این کمک ها در قالب توزیع بسته های معیشتی، پرداخت هزینه های درمانی، اهدای لباس و موارد دیگر انجام گرفت. در این دوره نیز مبلغ 6 میلیون ریال جهت پرداخت حساب دفتری یکی از خانواده های نیازمند واریز شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) بیان داشت: سرکشی از سه خانواده نیازمند و سالمند با هدف بررسی و رفع مشکلات مادی و نیازهای روزانه آن ها انجام گرفت.

 شهادت در ادامه اضافه کرد: همچنین همزمان با ماه مبارک رمضان آش نذری سنتی بلغور با هدف شکرگذاری و رفع بلایا به همت خواهران بسبجی طبخ و در روستا و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار