خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

توزیع 2000 بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومین/ بسیج با استفاده از نیروی جوان مشغول خدمت رسانی است +تصاویر

سرهنگ فخرالدین گفت: بسیج، با استفاده از نیروی جوانی در طرح‌های خدمت رسانی و سازندگی کشور و خدمت به محرومین در کنار سایر دستگاه‌ها آماده خدمت رسانی به محرومین می باشد.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۸۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان در مراسم توزیع 2000 بسته معیشتی بین نیازمندان که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار گردید گفت:سپاه گرگان از ابتدای سال طرح ها و اردو های جهادی خود را آغاز کرده و در این راستا بیش از ۵٠٠٠ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع گردیده است که‌ امروز در مرحله دوم این رزمایش در سال جدید تعداد ٢٠٠٠ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان از قبل شناسایی شده با احترام تمام تقدیم می‌شود.

وی عنوان کرد: ارزش هر بسته بیش از ۶٠٠ هزارتومان و شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، سویا و دیگر کالاهایی که نیازهای اولیه زندگی است، می‌باشد.

فرمانده سپاه گرگان اظهار داشت: بسیج، با استفاده از نیروی جوانی در طرح‌های خدمت رسانی و سازندگی کشور و خدمت به محرومین در کنار سایر دستگاه‌ها آماده خدمت رسانی به محرومین می باشد.

سرهنگ فخراالدین در ادامه، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم مطهر رضوی و شهادت مظلومانه دوتن از طلاب اذعان کرد: دشمنان باید بدانند این اقدامات کور نمی‌تواند خللی در وحدت ما ایجاد کند و قطعا وحدت بین شیعه و سنی مستحکم است و هم علمای اهل سنت و هم علمای تشییع این جنایت را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها